Ai baut o bere si incepi sa scrii despre lucruri in culori. De fapt eu am sa scriu superficial despre o tara in culori. Dar ce culori. Niciodata nu ai putea sa iti imaginezi atatea culori decat daca intr-un exces de nebunie ai deschide paleta Paint si ai trasa mii de linii. De fapt liniile astea cred ca de multe ori se confunda cu acele culori gasite de noi. Nu as putea sa vorbesc de culori fara sa spun de oamenii pe care i-am gasit. De fapt in Puskar am gasit nu doar oameni – am gasit adevarate lectii de viata. Acum ma gandesc nici nu erau foarte colorate. Era alb si un semn in frunte rosu. Acel guru nu credea in temple ci in templele din oameni. Sa fiu sincer cred a incercat sa ni-l arate pe cel din noi.
De fapt India in culori cred ca se reduce de multe ori la aventura. Aventura este cea care pe moment te face sa innebunesti si apoi sa spui ce frumos a fost. Aventura creaza templul din tine. Templu la care in fiecare dimineta te rogi ca totul sa continue. Noi mergem fara sa numaram – doar notam – de dragul aventurii. Culorile le gasesc in general altii si ni le lasa pe rucsaci. Doar ne stiti un pic iresponsabili asa ca de multe ori le amestecam si ne trezim in situatii nedescrise in vreun ghid. Cateva minute de gandire si separam albastrul de verde dar cand vine vorba de rosu – pe rosu il lasam sa ne umple sufletele. Rosul este de fapt ca sa traim aventura – albastrul ca sa o visam si verdele … verdele e ca sa il combinam pentru lumina. Lumina e atat de necesara aventurii. Te trezesti uneori in sacul de dormit ca e prea multa lumina si inca ora trei. Nu ai rabdare sa se faca dimineata si sa te urci in urmatorul autobuz. De fapt cred ca asta aduce totul in culori in India – ambitia de a continua. Ne-am gasit de atatea ori in situatii noi si dificile incat am fost nevoiti sa utilizam culorile pentru a face totul acceptabil. O nebunie pe timp de recesiune. Asa a inceput totul.
Rosul din fruntea credinciosilor hindusi l-am combinat adeseori cu albastrul cerului senin pe timp de iarna iar verdele ierbii ne-a aratat ca viata inca nu a disparut.
Asta e India pe care am gasit-o in RGB(RedGreenBlue) – va asteptam sa ne urmati in aventura cand fotoliul de acasa o sa vi se para mult prea incomod.

PS: Pe parcursul calatoriei am intalnit mai multi oameni deosebiti care ne-au facut sederea placuta sau pe care i-am ascultat , cu care am discutat si dezbatut toate gandurile despre ceea ce vedeam. Le multumim si speram sa avem ocazia sa ii reintalnim cat de curand.

