Ca sa nu va intrebati de ce apar atatea posturi de final va explic, eu (Bogdan) si Stefan am avut de multe ori opinii diferite desi imaginea generala e aceasi.
Cand e vorba de lucruri care ne implica direct suntem in general pregatiti sa le acceptam (mai ales cand sunt adevaruri) pana la un anumit moment. Cand insa se vorbeste despre ceva ce nu vedem cum ar putea sa influenteze existenta noastra suntem gata sa credem mult mai mult.

E vorba aici de notiuni atribuite cuvintelor si de valoarea lor absoluta. M-am ascuns in spatele acestei idei si nu am scris mult despre India tocmai pentru a nu crea valori absolute in mintea celor ce citesc blogul nostru.

Acum ca sunt la inceputul unei noi aventuri in Tailanda ma simt dator (in parte si din cauza unei discutii avute cu Stefan, discutie ce ma face putin mai aspru in evaluarea mea) sa va impartasesc ideea mea despre India.
Pentru romani, voi stiti deja partea cea mai vizibile a Indiei, a-ti trait – si mai traiti inca in parte – ceea ce se petrece aici; saracie, prostie, coruptie, mizerie, disperare, comunism, pene de curent, apa potabila nema, retele de cersetori, traficanti, prostitutie de toate felurile. Totusi sunt printre voi o mana de oameni care isi doresc altceva si poate unul care si incearca sa obtina ce isi doreste. Asta inseamna schimbare si asta cred ca se intampla si in India pentru ca am avut placerea sa intalnec si oameni care isi doresc altceva.

Pentru cei cu mame din vest sau de peste ocean… voua o sa va placa, cel putin asa ne-au spus cei ce sunt de-ai vostri si au fost pe aici.

NU e o greseala sa veniti in India decat daca veniti pentru vise frumoase. Daca totusi nu ma credeti si veniti cautand frumuseti, dati-va o mana de ajutor si stati la hotel cu stele multe, calatoriti cu ricsa si luati un ghid local (pe care sa nu uitati sa il platiti bine). Daca totusi veniti cu buget redus … sper ca puteti sa vedeti un pahar mai plin sau ca intalniti oameni care stiu sa-l umple.

Va pup si o sa va scriu mai des (si in engleza si in romana),
Bogdan

PS: nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar mai mereu asa se intampla cand e vorba de concluzii si sfaturi – tocmai de asta nu le prea ascult/urmez. Si nu va faceti griji Tailanda e deocamdata peste Romania …deci urmeaza scrieri pozitive si fara dramatism.

