Bine ati venit intr-un colt de paradis! Va rugam cu grija sa nu calcati pe corali !

Asa ar putea suna mesajul de bun-venit din Koh Tao! Micuta insula de doar 21 de km patrati este renumita pentru scolile de scufundari ce activeaza aici – peste 44.  Plajele nu sunt de vis in schimb dupa primii pasi in mare ai si uitat ca ai vrea sa stai pe plaja. Viata marina aici este spectaculoasa si doar plutind la suprafata apei poti observa zeci de specii de pesti tropicali. Noi cu asta ne-am ocupat zile la rand. O exceptie ar fi prima zi cand Bogdan a facut si o scunfundare . Trebuia sa merg si eu – dar obiceiul meu de a respira doar pe nas si experienta zero de snorkeling nu m-au lasat sa ma bucur de placerea unei scufundari. Pretul unei scufundari este de aprox 45 Eur si un curs de 3 zile pentru a te licenta ca scafandru este aprox 200 Eur.

In una din zilele ce au urmat am luat un caiac si am dat la padele pentru a merge si face snorkeling in niste locuri minunate : Mango Bay (accesibil doar pe apa) si in Gradina Japoneza situata langa insulele Ko Nang Yuan . Aceste 3 mici insule sunt unite de doua fasii de nisip.

Ca sa continuam lectiile de eco-turism, desi nu va recomandam asa ceva, in alta zi am fost sa inotam cu rechinii. Ca mijloc de locomotie pe insula am ales bicicleta. Trebuie sa recunoastem ca mai mult am impins bicicletele decat am pedalat. Rechinii nu au aparut dar am avut ocazia sa vedem noi specii de pesti tropicali si sa incercam fara succes un aparat foto subacvatic pe film.

Serile au trecut mai toate la fel, cu beri pe plaja, in unele cu cate o mica petrecere. In ultima seara am decis ca e cazul pentru o mica schimbare, si am fost sa le vedem pe “fetele” de la cabaret. Am scris “fetele” pentru ca erau de fapt un grup de cabaret format din transexuali.  Unii mai transformati, altii mai putin, ce au reusit sa ofere mai mult un show de comedie decat unul de cabaret. 

Fotografiile vorbesc de la sine asa ca le lasam sa vorbeasca : Click AICI !! 🙂

