Trebuie sa incep cu acest cuvant pe care oricine aici pe insula il cunoaste: Tsunami. Atat de nepopular pentru vestici si atat de imprimat in suflet pentru asiaticii de pe coasta de est. Koh Phi Phi a fost distrusa in mare proportie de acest cuvant transformat in fenomen. Ceea ce ei pot spune azi cu mandrie este ca datorita suportului si vointei au revenit in industria turismului. Eforturi spectaculoase si multa vointa probabil au facut ca aceasta mica insula detinuta jumate-jumate de vestici si bastinasi sa redevina ceea ce a fost inainte de tsunami si ceva peste.
Noi am ajuns aici insotiti de un englez pe nume Nick ce face un tur si el de sase luni prin lume. L-am cunoscut in Koh Phangan si am considerat ca ar fi frumos sa descoperim insula impreuna. Cazati la un hotel ce ne-a oferit o camera cu trei paturi, totul a mers struna. In prima zi am explorat partea de est si plajele adiacente. Seara am petrecut. A doua zi am inchiriat un caiac si am incercat sa cucerim plajele ce nu pot fi atinse decat pe apa. Am inotat cu bancuri de pesti tropicali si am infruntat valurile marii Andaman. Seara am petrecut. In urmatoarea zi ne-am adunat pentru a urca pe cel mai inalt punct al insulei sa vedem apusul. Impresionanta priveliste a acestui arhipelag de mici insulite rasarite din mare. Acum toata lumea stie ce urmeaza. Seara am petrecut. Insula/le aceasta/tea au un mare avantaj: corespund exact sloganului de pe harta insulei: Koh Phi Phi este insula la care majoritatea oamenilor doar viseaza si tu o poti experimenta azi! Localnicii insulei Koh Phi Phi asteapta sa iti spuna “Bun Venit in paradis!”

PS: Pentru cei invidiosi exista intotdeauna mai multe motive sa faci invitatia mai placuta: Galeti cu bautura gratis intre anumite ore, gratare gratis la intrarea in baruri.
Koh Phi Phi stie sa faca turism si o face bine.

PS : Fotografii : Click AICI !! 🙂

